Benviguts al Blog de l'Arnau Rey

Benvinguts al blog personal de l'Arnau.
Arnau Rey
Maresme
Catalunya

divendres, 4 de novembre del 2011

Diari de l'estada a Montserrat

Dia 28 d'Octubre; Matí plujós i gris, a la tarda pujem cap a Montserrat la Montserrat (la meva germana), l'Elvira (la meva mare,), en Joaquim (el meu pare), la Janna (la meva neboda) i jo. Comença la Romeria 2011.

Dia 29 d'Octubre; Hem fet la primera excursió amb la família (a la Creu de Sant Miquel). A la nit hem vist el Barça (portavem TDT i GolTV).

Dia 30 d'Octubre;  Faig la segona excursió a la Creu, amb la Sandra ( te un problema de mobilitat com jo, peró l'agreujant es que no es pot quedar dreta) de Pineda, la fem de nit amb lots.
He anat a la cel·la d'uns amics a fer xivarri, i desprès a la cel·la del meu germà.

Dia 31 d'Octubre;  Hem intentat anar a Sant Jeroni amb uns amics de Pineda, no hem pogut arribar-hi (a 2 km la boria i la pluja ens han obligat a parar). Desprès de dinar hem anat a la tradicional xocolatada de la Romeria. A la nit, hem anat a la tambè tradicional Castanyada de la Romeria.

Dia 1 de Novembre; Hem anat al Monestir a celebrar Tots Sants, al matí hem assistit a  la rebuda de la Romeria  A la tarda he estat parlant amb Pare Gabriel, i m'ha ensenyat papirs de fa segles (interessant.). He vist als monjos i escolanets com anaven en silenci cap als Vespres, he estat a sota de l'orgue (molt bonic).

Dia 2 de Novembre; hem anat a buscar una espelma al Monestir. Hem anat al Comiat de la Romeria de Calella al Cambril. Despres de dinar (5 de la tarda aprox) hem baixat cap a Calella. I aquí acaba el meu diari de l'estada a Montserrat'11

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada