Benviguts al Blog de l'Arnau Rey

Benvinguts al blog personal de l'Arnau.
Arnau Rey
Maresme
Catalunya

dijous, 22 de març del 2012

Ja tinc el titol de GES!!

Per fi! Avui, han arribat noticies de IOC. He aprovat els exàmens que vaig anar a fer fa tres setmanes! M'ha costat molt, peró al final ho he aconseguit! M'he tret un gran pes de sobre, ja que feia quatre anys ( si, si, ho heu llegit bè) QUATRE ANYS, que ho intentava, i no hi havia manera de aprovar! Desprès de moltes "emprenyades" amb el pare, ho he aconseguit!
Us explicarè una mica com ha anat la tarda (ja que ha estat èpica) Estavem amb la meva mare fent mecanofrafía (per treballar amb ordinador, haurè de escriure mes ràpid que ara.), de sobte em sona el movil, trucaven de Barcelona, que el dilluns tinc una entrevista a la Borsa de Treball (potser per feina). No sabia res, i m'han preguntat a veure si tenia la ESO, i li he dit que em faltaven dos notes, per acabar, quan hem penjat,  hem dit: "A veure si ja hi han les notes??" Ens hem posat a la pagina d'IOC, i desprès de posar l'usuari i la contrasenya, hem anat al meu expedient i.... SORPRESA!!! TOT ESTAVA DE COLOR VERD, TOT ESTAVA APROVAT!!!
Hens hem abraçat, (jo he fet un crit de satisfacció). Quin pes que m'he tret de sobre!! Ho he posat a totes les xarxes socials que tinc Facebook, Twitter i ara Blogger. He rebut mltes felicitacions, també he anat a veure la meva professora de classes particulars, i s'ha posat super-contenta. M'hen alegro! Ella també s'ho ha guanyat, una part d'aquest títol es seva. Gràcies Ampar!  M'han començat a trucar els germans, que ja s'ho ensumaven desde feia uns dies, igual que jo. De veritat que estic super-content, Han estat molts anys batallant amb la mandra, el desinterès, i moltes altres coses, peró al final JA HO TINC!!! Ara a descansar, que dic descansar, a buscar feina, i a actualitzar el meu Curriculum Vitae. Avui, és el día mes bonic de la meva vida!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada