Benviguts al Blog de l'Arnau Rey

Benvinguts al blog personal de l'Arnau.
Arnau Rey
Maresme
Catalunya

dissabte, 31 de març del 2012

Vaga General

El dia 29 de Març hi va haver Vaga General a Catalunya, i l'Estat Espanyol. Jo hi volia anar, peró com que no hi havia trens, vaig desistir. Em vaig quedar a casa seguint la vaga per la televisió, i tret dels greus  incidents, la vaga va transcorrer amb tranquilitat. Peró tornem un moment enrere, al punt d'inici dels incidents. Em sembla vergonyós, l'aspecte de Barcelona desprès de la batalla campal. Per a mi, els "quatre energumens" que van fer aquelles destrosses, són aixó "energumens", i als energumens que es passen de la ratlla, s'els ha de castigar. Van deslegitimar una Vaga General, que als sindicats els podria haver sortit be. Esbatussar a un guardia de seguretat privat, com si fos un dels culpables d'aquesta crisi, o, trencar vidres de "Starbucks Coffe" perquè son "ianquis",  em semblen d'una mentalitat molt "subdesenvolupada", i em costa d'entendre que els joves d'avui arribin a tenir aquesta mentalitat. Fer barricades, perquè els Mossos no passin, tampoc es la solució, ja que passaràn tant si com no.Vaga si. Peró sense perdre els papers.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada